شناسهٔ خبر: 174579 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام ۶۵ نفر از پرسنل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان به مرز مهران

اعزام معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: از تاریخ ۲۰ مرداد تا ۷ شهریورماه، ۶۵ نفر از پرسنل و ۲۷ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، جهت خدمت رسانی و نظارت بر ارائه خدمات راهداری و حمل و نقل به مرز مهران اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، رضا عبدی معاون حمل و نقل ، در مراسم اعزام تیم ها به مرز مهران، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی، تسهیل در تردد و ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل و راهداری، یک تیم دیگر این اداره کل امروز به مرز مهران اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این طرح  ۶۵ نفر از پرسنل و ۲۷ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، جهت خدمت رسانی و نظارت بر ارائه خدمات طی ایام اربعین حسینی تا ۷ شهریور ماه در مرز مهران فعالیت خواهند کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد:  تیم های حوزه حمل و نقل  جهت ارائه خدمات به زائران، رانندگان و ناوگان که از استان به مرز مهران اعزام و همچنین هماهنگی جهت بازگشت زائران و تیم ها و ماشین آلات حوزه راهداری جهت تسهیل در تردد در پایانه مرزی برکت مستقر می شوند.